wtorek, 14 stycznia 2014

Informacja

Na wstępie chciałabym przeprosić, że na blogu nie ukazywały się posty, ale niestety trafiłam do szpitala na prawie tydzień z powodu serca (omdlenia, nagłe ataki bólu klatki piersiowej itd.). Niestety jeszcze nie wiem co mi jest, ale przyznam szczerze że się trochę boję. Ale do rzeczy. Dzisiaj wracam do szkoły więc będę dopiero ok. 16:30 w domu. Postaram się na przeprosiny zorganizować jakąś małą loterię i przywrócę zdobycz dnia. Mam nadzieję, że tym zrekompensuje wam ten czas kiedy mnie nie było. Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że mnie nie zostawiliście ;)

Liliana2511

6 komentarzy:

  1. wracaj do zdrowia ;)
    a bloga sprawdzalam i tak codziennie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ze to nic poważnego. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. /rozumiem! Tez mam coś z sercem ( wadę) i trudno dochodziłam do siebie. Nie śpiesz się ! Zdrowie jest najważniejsze!!
    Zdrówka^^
    edka2929

    OdpowiedzUsuń