wtorek, 25 marca 2014

Nowy projekt + powitanie

Witajcie! Mam na imię Matylda, mój nick: konora10. Na stardoll jestem od 4 lat. Zostałam nową redaktorką od nowości. Będę starała się jak najczęściej dodawać posty, o ile będzie się coś działo na stardoll. Życzcie mi powodzenia :)

_________________________________________________________________________________


Dzisiaj w StarDesign pojawił się nowy wzór do zaprojektowania. To sukienka, która kosztuje 12 stardolarów. Mnie się nie podoba jej krój. Moim zdaniem pogrubia doll i źle na niej leży. Ja jej nie zaprojektuje.


Podoba wam się? Zaprojektujecie?


5 komentarzy:

  1. Zaprojektuję* :) Cześć! Też jestem tutaj trochę nowa, lecz mam dla Cb rady. Przydały by się tu gdzieś jakieś bardziej rozbudowane zdania oraz przecinki. Za bardzo bierzesz wszystko do siebie, nie za bardzo licząc się ze zdaniem innych :/ Popracuj nad tym, a może to Ty będziesz najlepszą redaktorką na tym blogu! ( W tej chwili, nawet nie wiem kto jest :D )

    Pozdrawiam, Amelia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oraz przydało by się trochę więcej opisu na temat tej sukienki...

      Usuń
  2. Hej, Dosyć ciekawa, ale raczej nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :)
    Sukienka nie spodobała mi się. Nie kupię jej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Sukienka jest brzydka i jej nie kupie.

    OdpowiedzUsuń