sobota, 1 marca 2014

Stylizacje

Witajcie kochane ♥
Nazywam się ForY0u i zostałam przyjęta jako redaktorka
do spraw stylizacji (na okres próbny) ^^


Postaram się dodawać posty dla Was co dwa dni!

Każdy post będzie zawierał niespodziankę - a mianowicie NAGRODĘ
Wygrywa szczęśliwy komentarz!

Jeśli jesteś zainteresowana prezentem, to musisz spełnić kilka warunków:
  • Musisz być publicznym obserwatorem bloga
  • W komentarzu pod każdym postem tego typu napisz swój nick na stardoll, tekst "tak, chcę to mieć" oraz swoją opinię dotyczącą stylizacji ^^
  • I musisz mieć 2sd lub 2sm na odbiór nagrody

Wyniki ogłoszę w następnym poście


Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło ♥
i nie hejtujcie za bardzo, bo to mój pierwszy post tutaj, proszę.

No to zaczynam!

Co możesz wygrać? 

A oto przykładowe stylizacje, na mojej dollce, z wykorzystaniem tej uroczej marynarki!





Życzę powodzenia ♥


12 komentarzy:

  1. Tak, chcę to mieć.
    Stylizacje są bardzo ładne. Gdybym miała wybierać po między nimi, wybrała bym 3. Jest ona śliczna, wszystko jest do siebie bardzo dopasowane, podoba mi się połączenie tej marynarki z sukienką oraz butami. Czekam na kolejną stylizację.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stylizacje. Najbardziej mi się podoba pierwsza, w drugim rzędzie :)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, chciałabym kurteczkę.
    Wybacz, że to mówię, ale żadna z Twoich stylizacji mi się nie spodobała. Chyba największym mankament Twoich zestawów jest to, że zapominasz o torebkach. Do tego nie podoba mi się ich niewielka różnorodność. 2 i 3 stylizacja prawie niczym się od siebie nie różnią. Jest nudno i przewidywalnie.
    Postaraj się bardziej następnym razem, w końcu nabierzesz wprawy. :)

    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  4. No to tak: najbardziej podoba mi się stylizacja nr. 2 i 3 :) Podoba mi się jak wykorzystałaś tą kurteczkę. Idealnie dobrałaś dodatki. Pierwsza stylizacja nie podoba mi się. Jest za dużo wzorów. Czwarta byłaby fajna gdyby nie torebka.A w piątej po prostu nie podoba mi się połączenie kurtki z resztą.
    tak, chcę to mieć
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, chcę to mieć.
    Najbardziej podoba mi się stylizacja 2 jest taka ładna i dziewczęca :DD
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, chcę to mieć.
    Ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się ostatnia, ale pierwsza w ogóle nie :( Następnym razem postaraj się, aby obrazki były większe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, chcę to mieć.
    Najbardziej podoba mi sie druga stylizacja i ostatnia. Podobają mi sie połączenia kolorystyczne.
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, chce to mieć.
    Kurteczka jest śliczna. Ma piękny wzór i niebanalny krój. Bardzo mi się podoba.
    Stylizacje są bardzo ładne. Druga najbardziej przypadła mi do gustu. Jedyne czego brakuje to większej ilości dodatków.
    Życzę powodzenia w pisaniu. Dużo wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje są bardzo ładne podoba mi się 1 ma ciekawe kolory 3 też jest śliczna wszystko tam pasuje
    tak chce to miec

    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, chcę to mieć.
    Najbardziej podoba mi się 2 i 3 stylizacja, są prawie identyczne, no i w oby dwóch zapomniałaś o torebce. Wiem, że dodałaś biżuterię, ale torebka musi być. W pierwszej stylizacji coś nie pasuje, może być to spódniczka bądź bluzka, no i brak torebki. W czwartej co prawda jest torebka, ale moim zdaniem troszkę nie pasuję, ogólnie stylizacja jest mdła. Czwarta stylizacja jest moim zdaniem najgorsza, jakoś wszystko nie współgra ze sobą. Popracuj troszkę nad tym, a będzie wszystko okej. ;)
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, chcę to mieć.
    Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja,ma wszystko dopasowane. Jednak na Twoim miejscu dodałabym jeszcze torebkę. I zastanowiła się nad niektórymi wyborami z reszty stylizacji. Np. ostatnia stylizacja jest elegancka i dziewczęca, do czego niespecjalnie pasuje ten szal. Na pewno w następnym poście będzie lepiej ;)
    kejt05

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, chce to mieć.
    Jest po prostu śliczna, taka uniwersalna. Świetnie będzie się sprawdzała w każdej stylizacji ( mojej mam nadzieje :)).
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń