sobota, 21 grudnia 2013

Casting na redaktorów!

Witam! Ogłaszam casting na redaktorów do nowości!
Ponieważ sama sobie trochę nie radzę przydał by się ktoś do pomocy. Tak więc oto warunki:
- minimum 13 lat
-minimum 1 rok na stardoll
-umiejętność pisana ciekawych i spójnych postów
-poprawna pisownia
-czas
-chęć pisania i wytrwałość (żeby nie zrezygnować po tygodniu)
-najlepiej gdyby było jakieś doświadczenie pisania na innych tego typu blogach.
W komentarzach pod tym postem piszcie o sobie, a ja postaram się jak najszybciej znaleźć 1 lub 2 osoby na okres próbny.
Powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Ym, to nie fer, że od 13 lat, bo tak to bym się nadawała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ja bym się nadawała? Spełniam chyba wszystkie powyższe kryteria oprócz doświadczenia. Nigdy nie pisałam na blogu, ale wiele na bieżąco czytam.
    -mam 13 lat
    -jestem 4 lata na stardoll
    -myślę, że umiem pisać posty
    -nie popełniam błędów ortograficznych ani językowych

    konora10

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne bym się zgłosiła, jednak mam od groma pracy nad własnym blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. - 16 lat
    - 4 lata na stardoll / doskonała znajomość strony
    - brałam już udział w takich rzeczach nie raz/ pochwały za ładnie składane zdania
    - nie zdarza mi się popełniać błędów
    - czasu codziennie bardzo dużo
    - duża ambicja

    MissMaGirls :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się nadam (mam nadzieje ;D) :
    -15 lat
    -na stardoll od kwietnia 2012r.
    -kiedyś miałam blog ale niestety musiałam z niego zrezygnować z powodów prywatnych ;/
    -błędów raczej nie popełniam chodź czasem mi się zdarza pewnie jak każdemu ;D
    -czasu wolnego mam aż za dużo ;]

    Coś o mnie, no to zacznijmy od tego, że mam na imię Klaudia, interesuje się modą (pewnie jak większość osób na stardoll), kocham zwierzęta, rysuje,no i lubię oczywiście stardoll :D Moim największym hobby, a w zasadzie obsesją są książki Stephena Kinga mam już prawie wszystkie tracę na to za dużo pieniędzy ale co się nie robi dla hobby :D
    No i to chyba wszystko co chciałam napisać chyba trochę odeszłam od tematu ale jak się już rozpisze to nie potrafię skończyć ;D

    malina-LoveStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardzo dobrze znasz więc nie będę się rozpisywac

    Zg się
    Zizi009

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo dobrze znasz więc nie będę się rozpisywac

    Zg się
    Zizi009

    OdpowiedzUsuń
  8. Być może się nadam ;)

    -prawie 15 lat (2 stycznia)

    -Miałam 2 większe konta na stardoll , pierwsze mi ukradziono. Na pierwszym koncie byłam od 2010-12-28 a na drugim od 2011-08-14
    -Nie popełniam błędów , ort. , chodź czasem mi się to zdarza.
    - Byłam właścicielką , bloga ale go usunęłam , ponieważ gono obserwatorów było malutkie ;)
    -Czasu mam do 8 g. dziennie.

    Coś o mnie:

    Mam na imię Paulina (miss_paula367) . Interesuje się modą i Stardoll'em .Uwielbiam śpiewać (jak domyślasz się , moim marzeniem jest zostać piosenkarką). Jestem zakupocholiczką ;d To moja największa wada.
    Może nie jestem trochę w temacie , ale lubię się rozpisywać ;d

    miss_paula367

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety pisze juz na tylu blogach że nie starcz mi na nic czasu :((

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  10. redaktorowanie niestety nie dla mnie, owszem moze mam czas ale kompletnie nie radze sobie z obsluga komputera haha

    OdpowiedzUsuń