poniedziałek, 30 grudnia 2013

Dzisiejsza zdobycz

Na samym początku chciałabym przeprosić, że wczoraj nie było wyników ale jak pewnie większość z was wie jestem grafikiem i tak się wciągnęłam robieniem zamówienia, że jak się ogarnęłam była już 23 i musiałam wyłączyć komputer.

Przedstawiam wam wyniki dzisiejszej zdobyczy.

Co było do wygrania

Tak więc torebka trafia do, autora 13 komentarza, czyli xxemowaxx
Natomiast sukienkę wygrywa 40 komentarz, czyli patrycja_2000
Gratuluję!
Po nagrody zgłoście się w mojej księdze gości na koncie liliana2511
Zdobycze, które wylosuję jutro to:
Zgłaszajcie się do jutra do godziny 19, a wyniki już o 20 ;)
Pamiętajcie o obserwowaniu bloga!



31 komentarzy:

  1. Zg się jeszcze raz bo to mój login z MSp a ze stardoll to: EmoFllorra. [z kropką na końcu]

    OdpowiedzUsuń
  2. nessie1516, tam jest napisane że zgłaszać się można tylko do 19, a Twój komentarz był dodany o 19:35 :\

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te spodnie c:

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń