sobota, 21 grudnia 2013

Kalendarz Świąteczny 21.12.2013 r.

Pod 21 okienkiem świątecznego kalendarza Hot Hot Buys, możemy znaleźć granatową sukienkę z rozkloszowanym dołem z transparentnego materiału, której kosz wynosi 25 sd (!). Sukienka jest bardzo ładna i już mam ją w swojej szafie, ale jeżeli lepiej by jej się przyjrzeć jest kiepsko wykonana graficznie i jedynymi cieniami są te na dole, których i tak jest bardzo mało. Jednak myślę, że pomimo swojej ceny warto ją mieć w swojej garderobie.
A wam się podoba? Kupicie?

8 komentarzy:

  1. Średnio mi się podoba. Jest strasznie droga, więc nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka droga i gora fatalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupiłam, bo mi się niezbyt podoba ;)

    MissMaGirls

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka, ale nie kupiłam i żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest łdna, ale słabo wykonana. I mało stylizacji sie z nią stworzy :))
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. średnio podoba mi sie jej wykonanie aczkolwiek kupilam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie kupiłam z braku sd.
    amela.666

    OdpowiedzUsuń