wtorek, 17 grudnia 2013

Nowa kolekcja Polished

Dziś do Starplazy trafiła nowa kolekcja do sklepu Polished, nosi ona nazwę "holidays" i możemy w niej znaleźć typowo świąteczne lakiery. W skład tej kolekcji wchodzi 9 buteleczek lakieru, a ceny wahają się od 14-16 sd. Ogólnie świąteczna dostawa prezentuje się całkiem fajnie, aczkolwiek większość lakierów nieciekawie wygląda na paznokciach. Osobiście proponuję zakup złotego lakieru, który jest naprawdę ciekawy. 
A wam podoba się ta kolekcja? Wybierzecie się na zakupy?


7 komentarzy:

  1. Nie mam Sd, a kolekcje jest... brzydkawa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię kilka, mi się nawet podobają jeśli chodzi o czas świąt :)

    MissMaGirls

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kolekcja, ale ja nie inwestuję w lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupuję lakierów, bo są drogie a ich tak na paznokciach prawie nie widać!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. lakierów to ja wogole nie kupuje nie sa mi potrzebne do niczego

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupiłam nic, bo nie używam lakierów.
    amela.666

    OdpowiedzUsuń