środa, 25 grudnia 2013

Kalendarz świąteczny - dzień 25.

 W dzisiejszym kalendarzu świątecznym pojawiła się czerwona bluzka o nazwie HotHot Buys Decor Top. Bluzka mi się nie podoba i nie jest warta tej ceny. Nie umiałabym stworzyć z nią stylizacji. Nie kupię jej.
                                   
               

                                                                                                                                      A czy znajdzie się w waszej szafie ? 

EDIT: Poprawiłam te błędy i screena bo nie mogłam na to patrzeć... liliana2511

12 komentarzy:

  1. Bluzka nawet mi sie podoba, ma ciekawe wykonanie.
    PS. Przed przecinkiem nie robimy spacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka mi się średnio podoba. Raczej jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic do zarzucenia oprócz błędów językowych i ortograficznych, no i screeny są brzydkie. Czy to trudno zrobić ładnego czystego screena?

    OdpowiedzUsuń
  4. Słaby screen i ortografia, interpunkcja. Reszta w porządku :))
    Bluzki nie kupię bo Halloween już było :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bluzka się podoba, kupiłam ją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nawet podoba, ale jej nie mam

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio mi się podoba.. Nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupiłam jej. Nie podobał mi się zarówno kolor jak i krój.

    MissMaGirls

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie gdybym miała stardollary dawno bym ją kupiła, ma ciekawy krój i mogłyby powstać z nią świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. kupilam ale nie podoba mi sie rękawy wyglądają fatalnie

    OdpowiedzUsuń