poniedziałek, 23 grudnia 2013

Saint Laurent Paris Tribute - co warto kupić?

Dzisiaj do Starplazy trafił, kolejny sklep Tribute, a mowa tu o Saint Laurent Paris Tribute. Co warto kupić? Właśnie o tym jest ten post, kolekcja charakteryzuję się bardzo ładnymi ubraniami, ale wszystko ma swoją cenę, w tym przypadku aż za dużą, ceny wahają się od 14 do 44 sd. Tak więc przejdźmy do naszych perełek:
 Zacznijmy może od burgundowego kardigana, za 26 sd, w zasadzie kiedy go zobaczyłam nie byłam do końca pewna, czy go kupić czy nie, ale po chwili przypatrzenia się uznałam, że w zasadzie może się przydać. Poza tym 26 sd to wcale nie tak dużo jak na tą kolekcję, raczej przeciętnie. Szalik również jest bardzo ładny i urzekł mnie swoimi kolorami, z nim nie było w ogóle zastanowienia, od razu znalazł się w moim koszyku. Skórzana spódniczka z srebrnymi i złotymi elementami, totalny must have w stardoll'owej szafie, każdej szanującej się doll, pasuje do wielu stylizacji i pomimo swojej ceny nie odstrasza. Buty w panterkę, no cóż tu trochę się zastanawiałam, ale w końcu się przekonałam choć kosztują trochę dużo. Skórzana sukienka za 36 sd, no tu trochę wydałam ale uważam, że sukienka jest po prostu śliczna i nic tego nie zmieni. Pasek, 20 sd ładny, pasujący do wielu stylizacji. To wszystko na jego temat. Marynarka jest bardzo fajna, ale jakoś mnie odstraszają trochę te szerokie ramiona, oprócz tego nie mam nic do zarzucenia. Skórzane spodnie są świetne pasują do wielu ostrych oufitów, cóż więcej mówić ;)

A oto parę stylizacji:
(kliknij aby powiększyć)

I. Okulary - Orginal Future, Bluzka - Pretty n' Love, Marynarka - SLPT, Spodnie - nelly.com, 
Torebka - nelly.com, Buty - Sonia Rykiel Tribute, Naszyjnik - Killah
II. Okulary - Beast, Sweter - Moshino Tribute, Pasek I - SLPT, Pasek II - VOILE, Sukienka - SLPT, Torebka - Killah, Buty - Valentino Tribute
III. Kardigan - SLPT, Bluzka I - B.Bizou, Bluzka II - Fudge, Pasek I - VOILE, Pasek II - Wild Candy, Pasek III  - Callie's Pick, Spodnie - nelly.com, Torebka - Callie's Pick, Buty - SLPT

Jak wam się podoba artykuł? Wybierzecie się na zakupy?


9 komentarzy:

  1. Ładnie, 3 stylizacja najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje. Artykuł też świetnie napisany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny artykuł, stylizacje cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje wszystkie piękne! Ale zakochałam się w 2 *>*

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są cudowne!

    KiaCarnes

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykuł ekstra! A co do zakupów to moją pierwszą perełką okazał się ten kardiganik :)

    MissMaGirls

    OdpowiedzUsuń
  7. W starplazie dawno nie pojawiła się tak świetna kolekcja! Ubrania są cudne, szkoda, że tak drogie, ale to normalka-w końcu to trubute. Sporo kupiłam i planuję jeszcze więcej ;D Co do stylizacji, są świetne, najlepsza ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  8. z pierwszego manekina kupilam czerwony plaszczyk i buty ale poluje jeszcze na te z drugiego manekina niestety bardzo drogie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam większość rzeczy. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń