wtorek, 31 grudnia 2013

Spoilery Callie's Picks

Dzisiaj w spoilerach ukazała się zapowiedź kolejnej dostawy do sklepu Callie's Pick, przez niektórych pokochanego, a przez innych znienawidzonego. W tej dostawie będzie górował róż. Jak dla mnie trochę za słodko, ale można będzie znaleźć kilka perełek m. in. sukienkę Hot Buys, białą torebkę Tribute, sukienkę z ćwiekami. Ja na pewno wybiorę się na zakupy i wzbogacę swoją kolekcję o parę niezłych ciuszków.
A wy wybierzecie się na zakupy? Coś już sobie upatrzeliście?


10 komentarzy:

  1. Jak na razie to tylko podoba mi się torebka na przed ostatnim manekinie taka biała :D Ale pewnie coś dokupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą te piękne butki z Mortall Kiss <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które to? Bo skoro to dawne mortal kiss to moze kupie

      Usuń
  3. nie lubie callie i przede wszystkim nie popieram wszystko traci na wartości ale to celowe dzialanie ze strony adminów

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś nie za szybko? Jeszcze z tej kolekcji wszystkiego co chciałam nie kupiłam, a tu juz się szykuje nowa dostawa. Jest w niej kilka rzeczy, które chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za szybko, jeszcze nie zdążyłam kupić czego hcicałam z tamtej kolekcji. Ja nie wiem gdzie się tak admini śpiesząś. Za dużo tych kolekcji :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się ich tok myślenia :/ mam ten różowy płaszczyk...miałam go sprzedać ale teraz tylko straci na wartości...beznadzieja ;c nie wiem czy coś kupie, troche tak...za różowo.

    MissMaGirls

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pewno coś kupię c: Kolekcja nie zachwyca, ale są tam jakieś perełki

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń