poniedziałek, 17 lutego 2014

Nowa gra - wiadomość od adminów + Przywitanie

          Hej! Dołączyłem własnie do załogi najlepszy-sd. Mam na imię Patryk, a na mój stardoll`owy nick to patrykdiamond2. Na blogu będę zajmował się zamieszczaniem postów o nowościach. Myślę, że to by było na tyle :)

                                           _________________________________________


           Na nasze skrzynki przyszła wiadomość, w której admini informują nas o nowej grze na smartfony i tablety. Nazywa się ona "Blog Stars". Polega na ubieraniu sławnych osób. Pobierzecie tę grę? Co o niej sądzicie?



5 komentarzy:

  1. No cóż, witam w naszej załodze blogowej. :)
    Co do gry, nie mam zamiaru jej pobierać, nie miałabym czasu w to grać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    nie lubię takich gier. Raczej nie pobiore.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, życzę ci powodzenia i wytrwania!
    PS: Powiększ screena ;-)
    Ja raczej nie zagram, nie zainstaluję. Nie chce mi się ubierać celebrytów, to trochę nudne. Coś jeszcze słyszałam, że za to się płaci w zł za ubranie, zdzierstwo!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń