środa, 12 lutego 2014

Strój dnia - emipaula

                         https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4YfW4gKEdttt6LFfE3FfmXxrjhyphenhyphenWtSD8Rt-GRWY8vNhiUgenjoqzz8v388qniF_ltbzvD6oUehXwnX7qm1P6P_0wE7MEQnd-t2V8VSOcedfjX2fQo_8biUF8oIZAbb8_gI0iAGmhdEiMr/s400/eer.png
Bardzo przepraszam, że wczoraj nie pojawił się strój dnia, ale kompletnie nie miałam czasu. No, ale przejdźmy do stylizacji. Dziś wyróżniłam stylizację użytkowniczki emipaula. Stylizacja jest prosta i dla wielu może wydać się zwykła, ja jednak dostrzegłam w niej coś ciekawego. A wy, co sądzicie o stylizacji?


Okulary - LE
Koszulka - BASIC
Płaszcz - Stylein
Spodenki - Young hollywood
Torba - Gucci Holiday Tribute
Buty - PPQ

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Prosta ale jest coś co przyciąga w niej uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylka. Niby mało dodatków, a bardzo zachwyca ;) Naprawdę mi się podoba!

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Dzięki czerwieni nie jest nudna, ani mdła. Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, zresztą jak każda w jej wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc to szału nie ma. Kolorystycznie jest okej, lubię połączenie nudnej szarości z ożywiającym czerwieniem, lecz tu mi się coś nie podoba. Nie lubię ogółem stylizacji z odkrytym brzuchiem, może własnie dla tego mi nie przypadła do gustu.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń