środa, 19 lutego 2014

Strój dnia - botakchce

                          https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4YfW4gKEdttt6LFfE3FfmXxrjhyphenhyphenWtSD8Rt-GRWY8vNhiUgenjoqzz8v388qniF_ltbzvD6oUehXwnX7qm1P6P_0wE7MEQnd-t2V8VSOcedfjX2fQo_8biUF8oIZAbb8_gI0iAGmhdEiMr/s400/eer.png
Dziś zachwyciła mnie stylizacja użytkowniczki botakchce. Kreacja jest bardzo oryginalna i ciekawa, ze względu na przezroczystą spódnicę oraz kolorowe wstawki. Dodatki są dobrze dobrane, podoba mi się również dodanie skarpetek do butów, wygląda to naprawdę fajnie. Jak wam się podoba stylizacja?



Okulary - LE
Blezer - Decades
Naszyjnik (Na bluzkach) - LE
Góra stroju kąpielowego - Splash
Spodenki (Jako bluzka) - Pretty n' love
Pasek 1 - Riviera
Pasek 2 - Killah
Dół stroju kąpielowego - Splash
Spódnica - LE
Torebka - Archive
Bransoletka - No name
Skarpety - Killah
Buty - Nelly.com

5 komentarzy:

  1. Jeśli mam być szczera to stylizacja mi się nie podoba. Można było znaleźć znacznie lepszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że spódnica z LE to mi się nie podoba. Stylizacja też nie przypadła mi do gustu, na pewno znalazłabyś lepszą. Coś mi się tu gryzie, ale nie wiem co.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń