piątek, 7 lutego 2014

Strój dnia - MeLolitka

                              https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4YfW4gKEdttt6LFfE3FfmXxrjhyphenhyphenWtSD8Rt-GRWY8vNhiUgenjoqzz8v388qniF_ltbzvD6oUehXwnX7qm1P6P_0wE7MEQnd-t2V8VSOcedfjX2fQo_8biUF8oIZAbb8_gI0iAGmhdEiMr/s400/eer.png
Dzisiaj postanowiłam wyróżnić stylizację Patryka, pod nazwą MeLolitka. Cudna stylizacja, idealnie trafiona w mój gust. Wszystko do siebie pasuje, makijaż jest świetnie dobrany i współgra z czaszką na koszulce. Jestem zachwycona, jak chyba każdą stylizację Patryka.
 Co sądzicie o stylizacji? Zasługuje na tytuł stroju dnia?

Kapelusz - Bratz | Naszyjnik - B.Bizou | Czaszka + Dodatki na niej - Suite shop | Koszulka - Basic |
Spodnie - LE | Torebka - Callie's picks | Buty - Nelly.com | Bransoletka - Royalty

7 komentarzy:

  1. Oczywiście, że ta stylka zasługuje na tytuł stroju dnia.
    Jestem naprawdę zachwycona! Ta bluzka to cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny strój. Zasłużył na to miano :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny strój . Ale bluzka niezbyt mi się podoba xd

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, już wcześniej widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe wykorzystanie rogów i czaszki na bluzce. Wszystko fajne, nawet kolor czaszki pasuje do ust! Jednak ja bym zmieniła fryzurę, gdyż ta mi się nie podoba.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! I cudowna bluzka *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń