niedziela, 9 lutego 2014

Strój dnia - domsot

                             https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4YfW4gKEdttt6LFfE3FfmXxrjhyphenhyphenWtSD8Rt-GRWY8vNhiUgenjoqzz8v388qniF_ltbzvD6oUehXwnX7qm1P6P_0wE7MEQnd-t2V8VSOcedfjX2fQo_8biUF8oIZAbb8_gI0iAGmhdEiMr/s400/eer.png
Dziś postanowiłam wyróżnić tą piękną stylizację użytkowniczki domsot. Jej stylizacja jest luźna i bardzo kolorowa. Nie mam żadnych zastrzeżeń, poza tym, że pozbyłabym się czapki, ale to tylko szczegół. Całość mnie zachwyciła. A wy co sądzicie o tej stylizacji?

Czapka - No name | Okulary - Riviera | Naszyjnik 1 - Original future | Naszyjniki 2 - Sweet suites | Pasek - B.Bizou | Bransoletka 1 - No name | Bransoletka  2 - Original future | Kombinezon - Elle | Torebka - Callie's picks | Buty - Riviera | Stanik - Basic | Blazer - Killah

9 komentarzy:

  1. Czapka naprawdę jest zbędna. Ogółem mi się podoba, tylko to coś różowe za doll to ja bym zdjęła. Naszyjnik idealnie komponuje się z wszystkimi kolorami. Wygląda tak wesoło i kolorowo i przypomina mi latoo, wakacje też ;c

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładna. :)
    Prośba do redaktorki: jak nie umiesz, to lepiej nie przerabiaj nóg doll i pozostaw oryginalną wersję, bo TAK nie wygląda estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, tutaj ta jedna noga wyszła krzywo i źle to wygląda, dlatego przepraszam :c

      Usuń
  3. Ślicznie :))) Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja. Nie podoba mi się obróbka graficzna (nogi).

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja. Bez czapki byłaby prawie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja, zgadzam sie z Toba również zdjęłabym czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet mi się podoba, choć jak dla mnie - za dużo kolorów.

    OdpowiedzUsuń