poniedziałek, 10 lutego 2014

Strój dnia - emo-niunia-

                              https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4YfW4gKEdttt6LFfE3FfmXxrjhyphenhyphenWtSD8Rt-GRWY8vNhiUgenjoqzz8v388qniF_ltbzvD6oUehXwnX7qm1P6P_0wE7MEQnd-t2V8VSOcedfjX2fQo_8biUF8oIZAbb8_gI0iAGmhdEiMr/s400/eer.png
Dzisiaj wyróżniam stylizację użytkowniczki emo-niunia-. Jej stylizacja zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia. Wszystko idealnie się komponuje. Strasznie podoba mi się ta koszulka w kwiaty. A wy co sądzicie o stylizacji?

Naszyjnik - Original future | Koszulka - Roberto Cavalli | Sukienka - Versus Tribute | Bluzka(pod koszulką w kwiaty) - Special offer | Buty - Riviera

9 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna stylizacja. Jestem pod wrażeniem :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. Wszystko świetnie się ze sobą komponuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja. jedyne do czego można się przyczepić to krzywo założona sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu nie udana obróbka graficzna. Błagam cię, zostawiaj oryginalne wersje.
    Stylizacja śliczna, jak każda Dominiki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, jednak sądzę, że jest potrzebna jakaś torebka.

    OdpowiedzUsuń
  7. No obróbka koszmarna ;c Nie podoba mi się spódnica (sukienka) i buty bym zmieniła. Jeszcze weź powiększaj screeny, bo dokładnie nie widać ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak powiększam jakoś się psuje i wszystko jest rozmazane, nie mam pojęcia co zrobić by screeny były większe.

      Usuń
  8. Adusiaczek ma rację postaraj się nad obróbką nico bardziej a co do stylizacji.... chym mi się nie podoba :-/

    OdpowiedzUsuń