piątek, 14 lutego 2014

Strój dnia - ola1602

                       https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4YfW4gKEdttt6LFfE3FfmXxrjhyphenhyphenWtSD8Rt-GRWY8vNhiUgenjoqzz8v388qniF_ltbzvD6oUehXwnX7qm1P6P_0wE7MEQnd-t2V8VSOcedfjX2fQo_8biUF8oIZAbb8_gI0iAGmhdEiMr/s400/eer.png
Bardzo przepraszam, że wczoraj znów nie pojawił się post, ale mam naprawdę dużo nauki i nie miałam czasu wejść na bloga. :c Dziś chciałabym przedstawić wam stylizację użytkowniczki o nazwie ola1602. Bardzo lubię takie stylizacje, zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia. Ostatnio coraz bardziej podoba mi się połączenie skarpetek i różnorodnych butów, dla wielu może wydać się to wieśniackie, ale mi takie połączenie przypada do gustu. Co sądzicie o stylizacji?
 


Kapelusz - B.Bizou
Koszula - It girls
Sweter - It girls
Spódniczka - Velvet orchid
Torebka - PIX
Skarpetki - Pretty n' love
Buty - DKNY

6 komentarzy:

  1. Mnie się nie podoba. Kiepskie połączenie srebrnej, metalicznej spódniczki z delikatnym sweterkiem. Skarpety wzięły się nie wiadomo skąd. A torebki wręcz nie cierpię.
    Jest naprawdę dużo lepszych strojów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja ładna, ale nie rozumiem połączenia odkrytych butów ze skarpetami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie połączenie skarpetek i butów, jest nawet ok. Stylizacja nie przypadła mi za bardzo do gustu, ale jakoś ujdzie.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpety z tymi butami dziwnie wyglądają i psują całą stylizacje.

    OdpowiedzUsuń