niedziela, 16 lutego 2014

Strój dnia - MissMagda008

                        https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4YfW4gKEdttt6LFfE3FfmXxrjhyphenhyphenWtSD8Rt-GRWY8vNhiUgenjoqzz8v388qniF_ltbzvD6oUehXwnX7qm1P6P_0wE7MEQnd-t2V8VSOcedfjX2fQo_8biUF8oIZAbb8_gI0iAGmhdEiMr/s400/eer.png
Dziś chciałabym wam pokazać stylizację użytkowniczki MissMagda008. Jej stylizacja jest stonowana i elegancka. Bardzo podoba mi się ta ciekawa spódnica. Dodatki są świetnie dobrane. Nic dodać nic ująć.
Co sądzicie o stylizacji?


Kolczyki - B.Bizou
Sweter - Special offer
Spódnica - B.Bizou
Torebka - Voile
Buty - Young Hollywood

6 komentarzy:

  1. Ładna, ale kolczyki nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie od pasa w dół dzieje się trochę za dużo, ale jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się jej stylziacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, lecz sukienka jest odrobinkę przesłodzona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, kolorystycznie naprawdę ciekawie, lekko i dziewczęco. Buty z louboutina chyba świetnie pasują do torebki. Całość prezentuje się ciekawie, lecz MissMagda chyba nie zauważyła, że kolczyki mają element czerwonego i do niczego on nie pasuje ;c Zdjęłabym je właśnie, ogółem ok.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa stylizacja. Podoba mi się to, że na dole "dużo się dzieje", bez tego zestaw byłby nudny. Nie pasują mi tylko te buty, nie przepadam za nimi.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń