sobota, 8 lutego 2014

Stroj dnia - emusia14goth

                           https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4YfW4gKEdttt6LFfE3FfmXxrjhyphenhyphenWtSD8Rt-GRWY8vNhiUgenjoqzz8v388qniF_ltbzvD6oUehXwnX7qm1P6P_0wE7MEQnd-t2V8VSOcedfjX2fQo_8biUF8oIZAbb8_gI0iAGmhdEiMr/s400/eer.png
Dzisiejszym strojem dnia zostaje stylizacja użytkowniczki pod nazwą emusia14goth. Jej stylizacja piękna, uwielbiam takie połączenia, a ten płaszcz jest genialny. Strój nie jest nudy dzięki sporej ilości dodatków.
A wy, lubicie takie stylizacje?
Czapka - Original future | Naszyjnik - Lanvin Paris Tribute | Golf - It girls | Sukienka pod golfem - Givenchy  Tribute | Spódnica - Fallen angel | Buty - Chanel Tribute

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Wszystko jest ładnie dopasowane. No i cudowny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. Od razu mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, mam tylko pytanie, jak wy robicie te sylwetkę? I jak można dopasować do niej ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to przerabiam w paintcie ;p kopiuję prostą nogę i wyciam tą krzywą, zamiast krzywej daję tą prostą i jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej nie przerabiaj, bo jest strasznie nieestetycznie w twoim wykonaniu.

      Usuń
  5. Taka średnia, z jeden strony ładna, a z drugiej nie. Na pewno bym coś zmieniła, może dodałabym torebkę.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, już chyba ją widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt mi się podoba. Lubię ten płaszcz, ale coś mi tu nie pasuje :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest genialna! <3 Lubię tego typu stylizacje, czyli eleganckie i szykowne. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń